Re: monitor po raz trzeci

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 21:41:27 MET DST

Użytkownik "Big Jack" <AwBnFpCxNnZe@qngn.hfhagb.cy> napisał w wiadomości
news:c9t582$43e$1@news.dialog.net.pl...
> W wiadomości: news:c9t4gf$3cr$1@atlantis.news.tpi.pl

> No to jest (?) choćby tutaj
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=11670
> Big Jack

No, ale wlasnieproblem w tym, ze tam rowniez jest "towar dostepny na
zamowienie", czyli w praktyce go nie ma i trzeba czekac. U mnie w miescie to
samo w kazdym sklepie. Moze tego monitora jeszcze w ogole do Polski nie
sprowadzono, tylko po jaka cholere daja go do cennikow?? Poczekam jeszcze z
tydzien, dwa i zobacze co sie stanie... A tak mi sie nie spieszy...

Radmor