Zakup notebooka

Autor: Baroo <barooTNIJ_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 21:05:36 MET DST

Witam

Poszukuję już od pewnego czasu notebooka jednak nie mogę znaleźć takiego
który odpowiadałby moim potrzebom. Może ktoś bardziej orientuje się na rynku
i zna model, który spełniałby moje oczekiwania.
Otóż poszukuję czegoś markowego (typu compaq, ibm itp.) co posiadałoby:
- FDD (na stałe)
- COM zew - RS-232
- kartę sieciową 10/100
- modem (ale nie softwarowy tylko fizyczny na przerwaniu 3 com 2,
ostatecznie może nie być modemu)
Nie potrzebuję super wydajności, ani długiego czasu pracy na bateriach -
wystarczy 256MB ramu i zwykły Celeron 2.20GHz, dysk 20-30GB. Najlepiej gdyby
wszystko zmieściło się w granicy do 6000-6500 brutto.

Będę wdzięczny za wszelką pomoc.