Re: hdd regenerator - wbrez prawom fizyki ?

Autor: Maciek <maciek_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 20:54:03 MET DST

> "HDD Regenerator 1.41
> HDD Regenerator is unque software program for regeneration of physically
> damaged hard disk drives. It does not hide bad sectors, it really
> restores them!"
>
> ?
> Jak mam to rozumiec ? czy program sie jakos integruje z dyskiem, czy
> wystarczy go raz uruchomic i wywalic ?
> Jak to w ogole mialoby dzialac - te przywracanie sektorow ?

Pewnie tak samo jak nasz "Grzebacz" - skanuje caly dysk fizyczny, jak trafi
na BAD SECTOR to po probie odczytu po prostu wykonuje operacje zapisu -
jednak to raczej nie "regeneruje" dysku fizycznie a bardziej wymusza na
elektronice dysku podmiane "zlego" sektoru na inny z puli zapasowych. Z ta
regeneracja to po prostu chwyt marketingowy... jak mozna zregenerowac
software'owo sektor, w ktorym odprysk zrobil spustoszenia ????