Re: Gwarancja a wybuchięty napęd CD.

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_vqrn.arg.cy>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 19:59:13 MET DST

Proces marcus075 <znephf075@ky.jc.cy> zwrócił błąd:

> Tak, mojemu koledze.

Aha.

> Chyba sobie jaja robisz... Przynajmniej ja bym nie uznał...

Niestety nie mialem wplywu na to otwieranie. Widzialem tylko, ze nie bylo
tam zadnej plomby widocznej.

> A ja Ci nawet nie wróżę uznania gwarancji...

Coz, nie bede mial oporow przed rozkreceniem napedu do konca. Moze cos sie
przyda. BTW wypalona byla na nim tylko jedna plytka, wiec wszystko co
ocalalo powinno byc jeszcze w dobrym stanie.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: ROT13 -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze