Re: notebook do 4000 zl

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 18:26:42 MET DST

> taki notebook tani to zmarnownowane pięniądze.
Masz jakies wlasne doswiadczenia czy co ? Nie generalizuj, daj
przyklady. Pozatym 4000 zl to wcale nie tak malo kasy.

> np. wiatrak co nigdy nie przestaje się kręcić,
To mi akurat nie bedzie przeszkadzalo (do 4000 to pewnie bedzie jakis
celek 2.0 GHz ktory wcale sie tak mocno nie grzeje)

> albo działanie na bateriach około 1 h.
Min. 2 godziny, znowu przesadzasz ...

Oczywiscie ze najlepiej by bylo kupic centrino, ale to nie ten
przedzial cenowy.

Jak masz jakies propozycje dot. notebooka napisz, 4000 to max. i
wiecej nie dam.