monitor i zdarty filtr

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 17:18:14 MET DST

Witam!

Mam monitor Samsung SyncMaster 753 DF. Ma juz ponar 1,5 roku, ale nie
wiem, czy wzrok mi sie pogorszyl, czy to wina tego, ze filtr (kolor
fioletowy) jest zdarty w niektorych miejscach, tzn patrzac pod swiatlo w
niektorych miejscach ekran jest niebieski, a w innych fioletowy.
Czy to aby nie przez to wzrok mi sie szybciej meczy ?
Nawet dam biala plansze na ekran, to sprawia wrazenie jakby w niektorych
miejscach byl jakis brud, kurz.

Co robic panocki ?
Ten filtr to rozumiem, ze antrefleksyjny (kol fioletowy) ? Jezeli tak to
wolalbym sie go pozbyc i kupic okulary do komputera :)