skaner do negatywow

Autor: telemahos <telemahos_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 14:16:42 MET DST

Witam!
Pomyslalem ze zamiast kupowac cyfrowe moge dalej pstrykac moim analogiem i
zredukowac koszty skanujac tylko negatyw na skanerze.
Jak to wyglada w praktyce? Czy jakosc skanu z taniego skanera bedzie
zadowalajaca? Czy jesli zeskanuje negatwyw do formatu jpg lub tif mozna
bedzie z tych plikow zrobic porzadne odbitki?

Jaki skaner do negatywow jest wg. Was godny polecenia?
Najbardziej mi zalezy aby stosunek mozliwosci/cena byla jak najwiekszy.
Mam nadzieje ze skaner bedzie tanszy od aparatu cyfrowego :)

Z gory dzieki
Pozdrawiam
Telemahos