Kabel do kieszeni na USB

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 13:55:38 MET DST

Witam!

kupilem swego czasu kieszen na katowickiej gieldzie. sprawuje sie zupelnie
dobrze i zadnych problemow nie ma, ale przy sprzedazy powiedzieli mi ze
chodzi tez na USB. i w istocie na sankach z przodu widnieje znaczek ze
obsluguje USB i niby OK...

...ale sprzedawca nie dal mnie kabelka do obslugi tegoz USB :(

wyglada ono nietypowo - 4 wystajace piny z tylu obok standadrdowych do IDE

pytalem w roznych miejscach o taki kabel i nigdzie nie maja, co wiecej
niektorzy w ogole nie wiedzieli co ja chce =)

kieszen ta pojawia sie czasem na allegro (znow bez kabli) - teraz znalazlem
taka pod

jakby ktos slyszal o takim kabelku bylbym wdzieczny. najlepiej zeby to sie
dalo kupic gdzies na Gornym Slasku :)

--
Kapsel
  kapsulski(maplka)poczta.onet.pl