Re: Dziwne resety - gdzie szukać problemu ?

Autor: Pawel S <pawel_at_xxx.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 13:35:56 MET DST

On Sat, 05 Jun 2004 12:27:19 +0200, Sander wrote:

> Czasem brakuje, u mnie wszystkie 5 jest zajęte :)

Właśnie o to chodziło ;)

> To akurat, związane jest ze sprzętem :)

Miałem na myśli tą całą resztę co jest niżej ;)

> Nie, to Ty wstawiłeś w *pierwszym* poście.

Pudło kolego.. proponuje na pl.test :)

> Ja ?

Nooo ;)

> Bo cioś schrzaniłeś, qmplowi też "Re:" się mnożyły,
> używa Linuxa i chyba Mozilla, ale popracował na konfiguracją
> czytnika i później było już OK.
> Ja czytnik mam poprawnie skonfigurowany :P :]

Nie kłam ;) Ołutłuk idealny nie jest ;) Proponuje napisać wątek na
pl.test i zobaczyć że jak odpisujesz to w temacie dajesz:

=?iso-8859-2?Q?Re:_ <- co to ma być ? ;)

> No to mnie zastanawia, a teraz w temacie masz jakiś kwadracik :D

bo Twój czytnik popsuł :p

<ciach>
Poprawiłem za Ciebie isoblablabla w topicu :p Zobacz jak wygląda topic
teraz i daj reply. Zobaczysz popsujesz...

Pozdrawiam Paweł S.