Re: Czy każdy P4 Prescott posiada HT?

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 13:07:30 MET DST

> Mam P4 Prescott 2,8 GHz. Płyta obsługuje Hyper Treading ale opcja jest nie
> aktywna. Mam więc pytanie czy każdy Prescott ma HT. A może po prostu mam
> starszego P4 i o tym nie wiem :)

oprocz tego wszystkiego co napisali koledzy pozostaje jeszcze jedna kwestia:
nawet jezeli masz HT to zeby bylo aktywne to przy instalacji systemu (ktory
obsluguje wiecej niz 1 procek) musialaby byc aktywna ta funkcja ... (pewnie
da sie to jakos ominac juz po zainstalowaniu, ale jest to dosyc istotny
szczegol).

czyli: jezeli w BIOS'ie nie masz zadnych ustawien do HT i instalowales na
nowo system juz z tym prockiem to jezeli tylko procek obsluguje HT to bedzie
ono aktywne ...