monitor po raz trzeci

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 12:08:41 MET DST

Witam,
Kupno monitora to nielatwa sprawa. Poszedlem dzis na sklepy obczaic za moim
upatrzonym monitorem samsung 797B. No i mam problem, nigdzie go nie ma, co
wiecej, nie maja go w cennikach, a w niektorych miejscach nie wiedza, ze
istnieje. Powiedzcie mi, czy ten monitor istnieje w ogole, czy tylko
wirtualnie na sieci i na obrazkach. To taka nowosc, ze jeszcze go nie ma czy
co??
795MB jest bez problemu, ale chyba poczekam co sie stanie. Moze jak tamten
sie pojawi w koncu to 795MB stanieje...

pozdrawiam