Re: Dziwne resety - gdzie szukać problemu ?

Autor: Maciek Bartnik <mbartnik_at_bezspamu.polbox.com>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 11:22:01 MET DST

Dnia 2004-06-05 09:17, Użytkownik Pawel S napisał:
> No niezupełnie.. przeczytaj jeszcze raz cały wątek dokładnie. Ten
> sposób działa na 100 % dobrze, sprawdzałem kilka razy. Źle dzieje sie w
> przypadku gdy zanik prądu jest w biurze (prąd do komputera jednak
> dochodzi) i w momencie powrotu prądu do biura (przerwa trwa pare sek)
> komp świruje.
No rzeczywiście warto przeczytać wątek - wczoraj było trochę późno i
jakoś nie dotarło do mnie co to za drukarka, UPS itp ;-)
O ile dobrze dziś zrozumiałem, to ten UPS teoretycznie wogóle nie
wchodził w tryb pracy z baterii, bo komputer jest zasilany oddzielną
nitką niż reszta biura? Komputer resetował się dopiero _po_ powrocie
zasilania? To może problemem nie jest zasilanie, tylko np. dziwna sieć
teleinformatyczna - może zbudowana jest na ekranowanych przewodach bez
uziemienia itp?
Jeśli jednak UPS przechodził w tryb pracy z baterii (coś napisałes, że
piszczał, więc chyba przechodził) to musisz ustalić kiedy dokładnie
następował reset. Może po prostu akumulator jest już słaby i podtrzymuje
ten zestaw jedynie przez kilkadziesiąt sekund.

--
Pozdrawiam
Maciek  / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /