Re: HP LJ 4P prosz

Autor: Atkn <atkne80_at_o2.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 08:46:38 MET DST

Użytkownik "Marek Czuchra w domu" <Marek.Czuchra@poczta.fm> napisał w
wiadomości news:c9r17b$7b1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Niestety nie mam instrukcji do w/w drukarki
> Jakie IP należy wpisać w kolejne pozycje TCP/IP, coby ją każdy win
> zaakceptował jako swoją siecówkę?

Zapewne NTG, i powieniens to pytanie zadac po kawalku liste poswieconom
sieciom i windowsowm, ale co tam - odpowiem :)
O ile dobrze rozumiem pytanie, to odpowiedz bedzie taka:
IP z tej samej sieci co komp - a w windowsie dodajesz drukarke lokalna, port
nowy, stadard TCP/IP port, jej ip i w tym momencie powinna wykryc, ze to
JetDirect, dalej juz standard - wybor sterownika, etc

pozdrawiam