Re: Compaq Armada 1700 - wyświetlacz

Autor: alexander <SP_at_M.OFF>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 23:31:51 MET DST

> Czy taśmy z tych różnych wyświetlaczy pasują ogólnie do armady 1700, czy
> też są jeszcze różnice w płycie głównej?

Tego niestety nie wiem, ale mysle ze jezeli kupisz yswietlcz razem w obudowa
(po prostu wymontowany z innego booka) bedzie wszystko pasowalo. Pewnie
nawet dzialaloby bez klopotu z Armady 1750.

> 4GB,

Tez mam taki, wlasnie zastanawiam sie nad wlozeniem 20GB IBM/Hitachi 5400obr
8MB cache

> RAM rozbudowałem do maksymalnych 160MB

Ja mam 288MB... po prostu komputer prawidlowo dziala z modulami 256MB

;)

Pozdrawiam,
A.