Zasilacz 235 WATT wystarczy?

Autor: valdi200 <valdi200_NOSPAM__at_interia.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 00:35:40 MET DST

Witam

Kumplowi sie spalił chyba zasilacz, włacza kompa i nic sie nie odzywa,
głucha cisza, wiec jutro sprawdze co tam jest nie tak i mam zamiar wziąść
moj zasilacz tylko ze on jest troche stary, firma nie wiem jaka ale pewnie
cosik no name, 235 watt ma bo kupowany 4 lata temu, chodzi u mnie z
celekiem 400@450, 2x64sdram,2 karty pci[sblive i siecowka], ruvka
tnt2,hdd, cdr, cdrw. Napiecia u mnie trzyma stabilnie i nie ma zadnych
odchyłow
Jego komp to Athlon 1.5, 256 ramu,gf2mx,cd-combo, i cdr, hdd, 2 karty
pci[tv i siecowka]
Czy jeśli podłącze moj zasilacz to nie spali siew sekunde? Albo zeby jemu
nie poszla plyta czy cosik, oczywiscie mozna powyciągac niepotrzebne
rzeczy i dopiero podłaczyc
Za wszelkie sugestie z gory dzieki

--
Pozdrawiam
valdi200
Doświadczenie rośnie proporcjonalnie z ilością zniszczonego sprzętu