Re: Procedura Rpc

Autor: Ja <in_at_my.sig>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 23:35:40 MET DST

W <news:c9qpno$191$1@achot.icm.edu.pl> *zaba* napisał(a):
> www.rpc.prv.pl

Musze was towarzyszu zaskoczyć, ponieważ RPC to już nie tylko blaster,
blastera już trochę poznałem, i wiem że "aktywuje się" tylko podczas gdy
komputer jest podłączony do internetu, a mi RPC ostatnio wywalała się mimo
że internetu nie było a na blastera była zainstalowana łata, plików od
balstera typu mslaugh też nie było, powstało coś innego, co mi później
antywirus wykrył, co nie jest jednak tak "popularne" jak blaster ale też
wywala RPC.

--
Pozdrawiam,
* mail71(at)wp(dot)pl *