Co wybrac??

Autor: krimisek <krimisek(no_spam)_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 23:11:52 MET DST

Mam zamiar nieco zmodernizowac kompa. Do wydania okolo 700zl. Myslalem aby
kupic dwa dyski WD Caviary SATA 80GB i puscic na RAIDZIE. Pojawil sie u mnie
dylemat czy lepiej nie zainwestowac w pamiec. Sprzedajac swoja owczesna (w
sigu) zarobil bym dodatkowe pieniazki mysle ze kolo 150 - 170zl. Wtedy
mialbym gdzies powiedzym 900zl czyli stac by mnie bylo na 2x 512. Oczywiscie
pamieci 400mhz przystawialem sie do twinmosow CL 2.5 ktore podobno chodz
spokojnie na CL2 (prawda?) Mam proca (jak w sigu dokladnie DLT3C) czyli na
200mhz mysle ze by nie plakal:)) Nie potrzebuje tylu GB. Troche gram (nowe
giery) siedze w necie od czasu do czasu pstrykam w HTMLu i to w sumie tyle
tak wszystkiego po trochu. Co bardziej poczuje? Mysle ze ramy chociaz nie
mam znajomego z RAIDEM i nie moge spytac. Przy okazji chcialbym je wsadzic
do Abita NF7-S rev. 2.0 (to zmieniam tak czy siak:)) i czy beda dzialac
dobrze (ogolnie) i w dualu. Z gory thx. Prosze tylko o nie wlaczanie do
rachuby innych podzespolow no chyba ze jakies inteligentne wypowiedzi.

--
[ Soltek 75FRN2-L + Athlon XP 1700@2600 + Kingston 256MB PC2700 ]
[ LG FLATRON 795FT Plus + Radeon 9000pro 64MB 128bit ]