Re: LG F700P

Autor: Adrian S. <adriansocho___at_tlen.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 22:35:29 MET DST

Adam wrote:
> Kupi?em taki w?as'nie monitor i mam pytanie
> Czy lekka wkle;s?os'c' obrazu jest w tym modelu normalna czy to
> moz.e jakas' wada? Mia? ktos' z tym do czynienia?

mi się taki nie wydaje. na pewno ten monitor *rulez* . Kiedyś całą noc
siedziałem i pisałem prezentację na 1024 @ 100Hz i oczy mi tego za
bardzo za złe nie miały.

 PS. Śmiać mi się chce jak ktoś patrzy na niego i mówi, że wklęsły. A
teraz rzeczywiście na "żarówki" nie mogę patrzeć....

--
Adrian S.
  Administrator sieci szeregowcowej na cztery kompy <ROTFL>