Re: NIE WYLANCZA MI SIE KOMPUTER

Autor: mrafi <rafal.mol_at_op.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 12:04:16 MET DST

Witam,
Miałem taki sam problem z Gigabyte na nForce2 i Windows XP.
Gdy zamykałem windowsa to raz się wyłanczał a raz się restartował.
Zainstaluj sobie najnowsze sterowniki do nForce2 pod XP.
Odkąd zainstalowałem te steroniki windows wyłancza się za każdym razem.
Plik nazywa się: NVIDIAWindows2000XPnForceDrivers.exe
Można go ściągnąć ze stron www.nvidia.com

Pozdrawiam
mrafi