Re: wypalanie obrazków na płycie

Autor: Wieslaw Blada <wiechobBEZTEGO_at_polbox.com>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 09:23:48 MET DST

> Swego czasu słyszałem o tym że da się na powierzchni płyty CD "wypalić"
> obrazek... Próbowałem teraz znaleźć coś na ten temat ale nie bardzo mogę
> znaleźć :(
>
> Czy ktoś może pamiętał jak nazywał się ten "feature" nagrywarek CD?
> Byłbym wdzięczny za pomoc :)

Tego typu zabawkę do wypalania obrazków na "aktywnej" stronie płyty
ma nagrywarka F1 Yamaha - niestety już nie produkowana.
Na płytkach ciemno błękitnych całkiem fajny efekt.
Na jasnych prawie nie widać :-(
Na stronie nieaktywnej czyli do napisów ;-) robi coś takiego jakaś
nagrywarka HP,
szczegółów nie znam.

--
pozdrawiam