Re: Gateway 2020

Autor: yahu <yahu_at_NO_SPA_M.astercity.net>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 23:19:05 MET DST

> Mam pytanie odnosnie tego monitora...
> Parametry ma calkiem dobre, ale mam pytanie do ew. uzytkownikow. Jak sie
> sprawuje, jak jest z kalibracja kolorow i czernia...
>
> lnk do strny producenta:

http://accessories.gateway.com/AccessoryStore/PC+Accessories_316441/Monitors

_316684/LCD+_Q1_Flat+Panel_Q1_+Monitors_316694/20_D1_21+inch+LCD_381955/7005
> 182_proddetail.htm?ref=merch
>
> Jesli chodzi o katy, to zrobil na mnie duuze wlazenie, smuzenie ejst do
> pominiecia, natomiast zastanawia mnie jego awaryjnosc i ew. serwis w
> Polsce... ;-\

Odpowiem sobie sam. ;-)
Bo jak nie zobacze to nie uwierze ;-) hehe

Kupilem taki monitorek za dosc niewielkie pieniadze.
Podlaczylem i git... autokalibracja... we wszystkich podstawowych
aplikacjach ok.
Brak smuzenia ! (te 16 ms sie sprawdzaja) jedyne to tak jak we wszystkich
innych lcd'kach przewijaniu tekstu towarzyszy lecisienkie (lecz duuzo
mniejsze niz w Szajsungu 192T) rozmycie literek, ktore szybciej (niz w w/w)
znika. Smuzenia przy przesuwaniu ramek nie ma. Filmy sa odtwarzane super,
bez zadnych opoznien przy zmianach kadru itp.
Odpalilem gre (AAO) i co ? I suuuper, praktycznie jak na CRT.
Poniewaz jednak zajmuje sie obrobka zdjec to nastepna rzecza jaka nastapila
bylo odpalenie Photoshopa i jakichs zdjec...
Tu pojawilo sie cos czego ja nie zaakceptuje czyli nieskalibrowane kolory...
usilowalem to zrobic przez stery do mojej ATI, lecz brak czasu spowodowal,
ze zaniechalem tego czynu ;-))
Ale niebawem przyszedl kumpel obejzec sprzet i poklikal, poklikal i ustawil
kolorki bardzo ladnie. Mi sie podobalo w miare, ale neistety nie zapewnialo
to IDEALNEGO skalibrowania niezbednego do mojej pracy (niestety po
Trinitronie s serii G nic chyba nie jest mnie w stanie zadowolic :-(( ).
Jednakze rozdzielczosc 1600x1200 daje olbrzyyymi komfort pracy, a ostrosc
jest wrecz idealna (plamka mniejsza niz w wiekszosci LCD, przez co
rozdzielczosc wynosci 100 dpi )

Ogolnie monitor polecam do wszelkich celow z wyjatkiem na prawde bardzo
ymagajacej pracy w poligrafii i obrobce fotograficznej.

--
Pozdrawiam
Jan Domański