Re: ECS K7S5A + Duron1600

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 21:48:10 MET DST

Ron Obvious wrote:

> O co moze chodzic, dodam ze normalnie to komp pracuje bardzo
> stabilnie juz kilka godzin pod max obciazeniem (mam zapuszczone caly
> czas UD). Tzn chodzi mi o to czy jest to jakas wada procesora?

Może to być wada procesora, może to być wada pamięci, może to być też
wina zasilacza. W każdym razie jest to problem, który powinieneś
rozwiązać, bo komputer na pewno nie będzie chodził 100% stabilnie. Jak
mi sie prime wywalał po 12 godzinach po podkręceniu to wracałem do
poprzednich ustawień.

--
# http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10223
# Łukasz Ledóchowski lukled@tlen.pl GG:503647