Re: wyjście karty dźwiękowej

Autor: kadi <kadi_at_ks.k.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 21:31:07 MET DST

Dnia Thu, 3 Jun 2004 20:22:13 +0200, Zbychu
<zbimar@poczta.wp.beztego.pl.invalid> napisał:

> Właśnie zainstalowałem tą kartę na MB i w związku z tym pytanie: czy
> można
> wykorzystywać obydwię dźwiękówki jednocześnie a jeśli tak to jak i czym,
hmm, jednoczesnie bys chcial? imo tak latwo programowo sie tego nie da.
mozesz sprobowac wyjscie jednej polaczyc z line-in drugiej.

> jeżeli nie to jak się między nimi szybko przełączać (jakimi progsami czy
> sprzętowo)

w programach (np winamp,foobar) masz opcje wyboru "output device".
tak mozesz sobie wybrac konkretna karte ktora ma byc uzywana.
domyslnie jest to "podstawowy sterownik dzwieku" co oznacza domyslne
urzadzenie skonfigurowane w systemie. mozesz zmieniac je
w panelu starowania->dzwieki..i cos tam. w ten sposob mozesz przelaczac
"wszystkie dzwieki" miedzy kartami. albo mozesz uzywac ustawien w
konkretnych
programach. w ten sposob mialem dwa winampy, dwa pomieszczenia i dwie rozne
playlisty puszczane w nich.

--
kadi
| komputer: procesor,plyta glowna, pamiec, monitor, grafika, hdd,zasilacz
i reszte tez mam :P |