Nowy dysk - pytania...

Autor: Charles <charles__ANTYSPAM___at_o2.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 20:47:13 MET DST

witam

Dzis zauwazylem na dysku (Seagate 40 Gb) bad sectory i jako, ze dysk jest
miesiac po gwarancji musze poszukac sobie nowego. Pochodzilem troche po
sklepach i zdcydowalem sie na Samsunga 80 Gb. Sprzedawca zaoferowal mi dysk
za 320 zl. I tu moje pytanie, bowiem dysk jest z 2 Mb cache. Czy nie lepiej
poszukac z 8 Mb? Jaka jest roznica miedzy 2 Mb cache a 8 Mb? Komp mam dosc
stary: Pentium III 450, 128 ram, Riva TNT, CD-RW i przeznaczony jest glownie
do netu, filmow i mp3.

PS. A moze jakis inny dysk? Np. w podobnej cenie widzialem WD...

Pozdrawiam i dzieki za rady:)