Który Radeon XT

Autor: <Nov_at_c>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 19:03:15 MET DST

Pomóżcie mi wybrać z tych trzech modeli kart.Czekam na wszelkie porady.Kto z
was ma którąś z nich i jakie odczucia z tym związane.Cena wszystkich jest
bardzo podobna więc nie gra roli w tym momencie.Ja osobiście skłaniam się ku
Asusowi ale wy może macie inne typy. Z góry dzięki!
1. Radeon 9600 XT Sapphire 128MB (128-bit) tv + DVI lite BOX
rdzeń @ 500 MHz, 128 MB DDR @ 300 MHz (600 MHz DDR), wyjście D-sub 15-pin i
DVI, wyjście video, przejściówka D-sub -> DVI
2.Radeon 9600 XT Sapphire 128MB (128-bit) tv + DVI FireBlade BOX
rdzeń @ 500 MHz, 128 MB DDR @ 300 MHz (600 MHz DDR), wyjście D-sub 15-pin i
DVI, wyjście video, przejściówka D-sub -> DVI, specjalna wersja podatna na
pokdręcanie
3. Radeon 9600 XT Asus A9600XT 128MB DDR (128-bit) DVI + TV
rdzeń @ 500 MHz, 128 MB DDR @ 300 MHz (600 MHz DDR), wyjście D-sub 15-pin i
DVI, wyjście video, przejściówka D-sub -> DVI; technologie Asus : GameFace,
SmartDoctor, SmartCooling, VideoSecurity II, Digital VCR; gra Gun Metal,
oprogramowanie: Asus DVD XP, Media Show, Coold 3D, Photo Express, sterowniki
i narzędzia