Re: HunKey BS300- warto ?

Autor: Glogmak <glogmak_at_nospam_master.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 18:00:28 MET DST

ja mam HuntKeya i jestem w 100 % zadowolony. Nie znam dokładnie oznaczenia
modelu ale mam zasiłkę 300 W i naprawde ładnie trzyma napięcia. Eksplatuje
go już 3 lata i jedyny minus jaki mi sie nasuwa to wzrost hałasu oraz
niewielki wzrost temperatury. Moim zdaniem jednak temperatura spowodowana
jest tym, iż doładowałem w swojego kompa nowy procek (z P4 1.5 na P4 2.8)
drugi dysk i takie tam inne :) Szczerze polecam

--
*********POZDRAWIAJU********
**** Glogmak@nospam-master.pl****