komputer + telefon

Autor: YPSYLON <ypsylon_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 16:11:18 MET DST

posiadam modem Hex2 firmy pentagram. sa w nim 2 gniazda: phone i line.
zastanawia mnie czy gniazdo phone daje mozliwosc podlaczenia zwyklego
stacjonarnego teledonu i korzystania z niego. teraz gdy tak robie to w
sluchawce slychac tylko piski i trzaski. moze jest jakies oprogramowanie
sluzace do tego - od razu mowie ze to dolaczone do modemu jest "malo
satysfakcjonujace". czy sa jeszcze jakies inne sposoby uzywania kompa jako
telefonu? szukalem na googlach i w archiwach i szczerze mowiac nie znalazlem
zbyt wiele. mam WinXP pro. prosze o wszelkie sugestie. z gory dzieki.

--
/No Brain, No Pain        \