Re: Błędy CRC w różnych miejscach

Autor: monter <monter_at_kasujemy_to.rmf.fm>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 15:19:38 MET DST

RBproof napisał(a):

> dikladnie no i dodatkowo obnizyc taktowanie pamieci

Cholerka, tylko w moim AMIbiosie nie mogę tego znaleźć (nie ma nic o
L... ani cache), jest tylko Memory Acceleration... ale tylko Auto
(default) i Enable.
Jak wyłączyłem HT i Performance z Auto na Standard to memtest pokazał
dodatkowo 8 błędów w teście #4 w niższych adresach (od ok. 208 MB)

--
http://monter.FM
Archiwum JW23, parodie, stare i _nowe_miksy_muzyczne_, polityczne,