Re: Błędy CRC w różnych miejscach

Autor: monter <monter_at_kasujemy_to.rmf.fm>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 12:58:40 MET DST

adasiek napisał(a):
> malo prawdopodobne;
>
> generalnie, to mozesz miec uszkodzone cokolwiek na trasie gdzie chadzaja
> dane z pamieci

Wszystko jednak wskazuje na to, że pamięć :-(
Wyciągnąłem kość ze slota, przedmuchałem, włożyłem do innego (też
niebieskiego, tak zalecają w przypadku jednej kości) i memtest też
pokazał błędy.
BIOS przywrócony do domyślnych (a timingów ani overclockingu nie
ruszałem wcześniej).
Memtest wywala błędy w teście #5: ffffffef 00000010 od zakresu ok. 480
MB do końca (512) co ok. 1-3 MB, ilość błędów waha się od 130-174.
Kość wygląda normalnie, jest czysta, brak jakichkolwiek fizycznych
śladów uszkodzeń, nadpaleń itp., komp się nie przegrzewał...
Może mi uwzględnią reklamację, pamięć ma wieczystą gwarancję :-)

--
http://monter.FM
Archiwum JW23, parodie, stare i _nowe_miksy_muzyczne_, polityczne,