Re: scsi problem winxp nie startuje

Autor: SaT <strzegom_at_strzegom.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 08:50:16 MET DST

> "auto", co bedzie pracowac poprawne przy kazdej konfiguracji, ale
> zauwaz ze jej polaczenie z zewnetrznym urzadzeniem jest 68pin (16
> bit), do ktorego podlaczyles Scanner org. 25 pin (8 bit).
> Przy ustawionej terminacji na scannerze ten uklad ma prawo pracowac i
> prawdopodobnie nie ma klopotu (podlaczajac tylko scanner).
> 2. Podlaczajac z drugiej strony karty, wewnetrzny HD o pelnej
> szerokosci (16 bit) i nawet prawidlowo ustawionej terminacji na nim,
> mozesz miec problem z terminacja na przeciwnym koncu, po stronie
> scannera( nie terminowane 8 linii).
> [...]

wow..... fachowo napisane :)
...to pytanie z innej beczki... moze cos pomozesz
Czemu zarowno w win 2000 i win xp przy podlaczeniu 2 dyskow scsi
jest slaby transfer pomiedzy nimi (obydwa sa na tej samej tasmie)...
natomiast
transfer pomiedzy scsi -> ide (i odwrotnie) jest mniej wiecej 2x wiekszy ???

Pozdrawiam
            SaT

PS
(kontroler scsi adaptec ASC-3932oD-R + 2x HD Seagate Cheetah ST373307LW)