Extremalne wyciszenie zasilacza

Autor: Robert Skłodowski <rsklodowski_at_aquael.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 08:09:01 MET DST

Witam po raz pierwszy na grupie.
Temat był już częściowo poruszany, ale nie znalazłem tego co mi jest
potrzebne.
Chcę wymontować wiatrak z zasilacza, a w to miejsce wstawić odpowiednio duże
radiatory.
Docelowo zasilacz ma osiągnąć 0dB.
Zasilana będzie tylko płyta z prockiem PIII, grafika GF2 i jeden dysk.
Nie będzie CD ani FDD, wieć nie przewiduję wielkiego poboru mocy.
Czy ktoś ma takie doświadczenia? Na co szczególnie należy uważać?
Jak rozwiązać problem naturalnego obiegu powietrza?
Przewiduję zamontowanie w zasilaczu czujnika temperatury, tak na wszelki
wypadek.

Z góry dziękuję za każdą myśl.

Robert