[Win XP - SCSI] POMOCY! Jak odzyskac dane. :(

Autor: peTer <piotr_at_out-forfun.com.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 06:34:27 MET DST

Witam.

Dysk IBM Ultrastar SCSI na kontrolerze Adaptec 19160.

Pojemnosć 36,7 GB (pełna nazwa dysku to: IC35L036UWD210-0)

tu można zobaczyć referenc guide:
http://www.peet.neostrada.pl/U73lzx_sp32.pdf

Mam taki problem:

Nie wiadomo z jakiej przyczyny Win XP przestał widzieć partycje dysku.

Fizycznie dysk jest widzialny przez komputer, natomiast nie jest on
"określony".

System nie wie jaka jest partycja dysku, jaka pojemność, etc.

Kontroler SCSI znajduje ID dysku ale też nie podaje jego pojemności

wypisuje komendę: ASYN 8- Start Unit. Nie wiem co zrobić aby odzyskać dane z
tego dysku.

Elektronika dysku jest sprawna! Sprawdziłem to przekładając płytę do innego
takiego samego dysku - działa sprawnie. Czyli problem tkwi w samym nośniku
danych. Dysk nie wydaje z siebie dziwnych odgłosów, pracuje normalnie.
Wydaje się być sprawnym. SCSI Utilyty pozwalają wyzerować dysk. Podejrzewam,
że takie formatowanie usunie usterkę, ale wtedy stracę wszystkie dane z
dysku, a tego właśnie chciałbym uniknąć.

PROSZĘ O POMOC!

pozdrawiam,

peTer

Ps: przeszukałem zawartość archiwum na GOOGLE, ale nie wiele znalazłem.