Creative GigaWorks 7.1 S750 + SB Audigy 2 ZS

Autor: Jormungandur <ati_at_WYTNIJpoprostu.net>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 02:38:53 MET DST

Ostatnio wpadło trochę grosza i zacząłem myśleć poważniej nad dźwiękiem do
komputerka. Jako że mam wyciszony sprzęt + w miarę duży pokój szukam czegoś
ciekawego :) Znajomy poleca mi zestaw:
- Creative GigaWorks 7.1 S750 (opis
http://pl.europe.creative.com/products/product.asp?prod=542)
- Sound Blastera Audigy 2 ZS (opis
http://pl.europe.creative.com/products/product.asp?prod=510).
Z tego, co sam wyszukałem to jest to dość dobry zestaw z wyższej półki.
Ciekawił mnie z początku jeszcze Logitech Z-680 (akurat te słyszałem i dają
dobry dźwięk, chociaż ekspertem w tej dziedzinie nie jestem), ale ma mniej
głośników i przy tym jest droższy. Podobno Z-640 w porównaniu do GigaWorks
S750 wypada blado. Czy ktoś tutaj miał okazję słyszeć oba zestawy w akcji i
umie powiedzieć jak wypadają? Chcę podjąć dobrą decyzję, bo to ma być zestaw
na dłuższy okres, z resztą chciałem sie zmieścić w 2500zł i nie chcę takiej
sumki zmarnować.

--
[ Intel & ATI Fanatic User 4Ever | http://biuro24.pl ]
[ P4 3500 + CNPS7000A-Cu | 1024MB DDR400 CL2 TwinMOS ]