Re: Radeon 9600 PRO czy GF 5600/5700 ULTRA ?

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 22:58:45 MET DST

Jormungandur wrote:

> Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości

> "Jeżeli FX5950 nie jest dla Ciebie wart 800 zł..."

"Ja widzę wyraźnie różnicę w wydajności. Skoro R9800Pro kosztuje
1050-1100zł to szajfix nie jest wart 800zł."

Do tego tekstu sie odnosiłem. nie widze tu zainteresowania ceną 5950.

> Skoro ktoś nie dysponuje 1100zł tylko 900zł to
> korzystniej będzie jesli dozbiera te 200zł, w tym czasie karta może
> jeszcze stanieć. Lepiej kupić z głową niż kupować na siłę coś co
> mocno odstaje od konkurencji która jest niedużo droższa.

Powiedzenie, że mocno odstaje jest zdecydowanie przesadzone.

> Lato to okres sprzyjający poszukiwaniom dodatkowego zarobku - jeśli
> będzie chciał to dozbiera

Spoko. Niech poczeka jeszcze 2 lata. Kupi dużo lepsza karte.

> Aleś ty dziecinny. Ciebie jeszcze nikt nie nauczył że pieniądz się
> szanuje i wydaje z głową, a NIE wyrzuca do śmieci. Kiedy przestaną ci
> rodzice dawać złotówki i sam zaczniesz zarabiać - wtedy jest duża
> szansa że to zrozumiesz.

Rodzice mi już dawno nie dają. A Ty zdaje sie powtarzasz teksty, które
ci tatuś przekazuje podczas wpłacania kasy na konto.

> Myslenie mocno ciebie boli.
>
> http://twojepc.pl/artykuly.php?id=vga_2004_04&strona=6&tSid=a686b44343
> f556d975fe8dee0d2fc1ce
> http://twojepc.pl/artykuly.php?id=vga_2004_04&strona=7&tSid=a686b44343
> f556d975fe8dee0d2fc1ce

Wspaniale, że nareszczcie przeczytałeś cały artykuł. Doszedłeś do
opłacalności?

> Reszty wypocin nie warto cytować.

Nawet nie chce żebyś mnie cytował. Szanuje swoje słowa. Sam też
powtarzam, że lepiej dołożyć 200 zł, ale jak ktoś ICH PO PROSTU NIE MA
to może kupić FX5900XT i nadal ma solidną karte.

--
# http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10223
# Łukasz Ledóchowski lukled@tlen.pl GG:503647