Re: Jaki LCD 17 za 2-2,5tys ?

Autor: krzysiek <krzysiek_82_at_o2.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 22:42:07 MET DST

Testowałem naprawdę już wiele paneli LCD., Ale do użytku domowego dla siebie
wybrałem NEC 1760NX.

Zalety:

-czas reakcji, (chociaż pomiędzy 16ms a 25ms nie widzę różnicy), ale to już
szczegół.

-wejście cyfrowe DVI

-jak dla mnie fajny wygląd, taki prosty bez zbędnych bajerów

-możliwość wieszania ścianie

Wady:

-kąty widzenia - denerwujące podczas oglądania filmów z pozycji innej niżeli
na wysokości monitora. Ale ta się z tym żyć

Podsumowując, polecam ten monitor gorąco. Sprzedałem już ich wiele, i jak na
razie nikt nie wracał do mnie z pretensjami.