Re: Czy zalmanaZM80C na grafe da rade wlozyc na plyte ASUS P4P800/GD I865 ?

Autor: Atkn <atkne80_at_o2.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 21:11:01 MET DST

Użytkownik "Max" <bajer@grafit.master.one.pl.nospam> napisał w wiadomości
news:Xns94FCC464E8A61brownsun2khotmailcom@195.34.132.105...

> czyli jak to mowia sorry no bonus ?? :( a jakby sie uprzec i jakos go
> odlepic - da rade to uczynic oczywiscie wstawiajac tam mniejszy moze
> miedziany ???

Jesli to Tobie w czyms pomoze, to mam GF4Ti-4200 (ale to chyba bez
znaczenia, to chip jest mniej wiecej w tym samym miejscu na kartach) i
ZM-80A na plycie Asus P4C800 - konstrukcja chyba ta sama co Twoja - inny
chipset, ale PCB pozostaje bez zmian (radiator pod katem prostym) i nie ma
problemu, tzn owszem jedno drugie podgrzewa nawzajem, ale sie miesci.
Wentylatorek, ktory to rozproszy zalatwia sprawe. Niestety jesli chcialbys
abym cos dokladnie spawdzil, zmierzyl, to dopiero za tydzien, dwa, bo wtedy
dopiero powinienem dostac plyte, z gwarancji.
A jesli ktos chce wiedziec, czy taki Zalman wejdzie na Asusa P3B-F, to
informuje, iz nie - procesor (slot1) jest za blisko AGP ;)))

pozdrawiam