problem z "grzaniem"

Autor: <sedor13_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 20:44:58 MET DST

mam sprzet: celeron II 2,4 GHz, 256 DDR 266 MHz, grafika GeForce 5200 FX,
płyta główna epox 4plai z chipsetem i845
 kupiłem właśnie ostatnio taki sprzęcik
problem jest taki, że gdy włączam edonekya, lub długo gram w jakąś grę albo
oglądam film to pamięć zapełnia się do 100% i nawet jak kończę korzystanie z
ych aplikacji to (a także w trakcie korxystania z nich) komputer "grzeje
się" (nie chodzi o temp) zwalnia, następują przeskoki, szczególnie jak
słucham muzyki to tak jakby co chwilę ona się "mixuje", zwalnia itp..
zwłaszcza jak przechodze między jednym oknem a drugim.

problem z filmami jest taki, że nawet jak zresetuje kompa, to po ok.
godzinie oglądania filmu następuje jego zwalnianie co chwilę (i dźwięk się
wtedy jakby mixuje właśnie). sprawdzałem a AIDAzie, ale pamięc jest wtedy
zapełniona do 65% a nie tak jak w tych innych przypadkach do 100%

może chodzi tu zakup pamięci (choć dziwi mnie ta sytuacja z odtwarzaniem
filmów), ale 256 DDR to nie jest chyba mało jak na normalne korzystanie.

Może ktoś z was ma podobny problem, jak go rozwiązał?

Kub@