Re: kupowanie kompa

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 20:33:40 MET DST

In news:c9l4j2$m8$1@news.atman.pl,
Mrqs <globi@parampapolbox.com> typed:

> gdzies na sieci wyczytalem, ze MSI to slaba dosyc plyta a za 360zl
> mozna kupic Gigabyte GA 7VT600. Nie wiem, rzecz jasna czyto prawda i
> czy warto dolozyc te 60 czy 100 zl na plyte. Moze masz racje z tym
> MSI.

Sam uzywam takiej MSI, znajomym tez skladam na nich kompy. Bardzo stabilne
plyty i niedrogie. Ostatnio zawiodlem sie troche na MSI ze wzgledu na
niezbyt udana obsluge mobilnych procesorow, co objawialo sie zablokowanym
mnoznikiem. Dostalem odpowiedz od supportu MSI ze bardzo im przykro, ale oni
nie przewiduja pracy mobilnych procy na plytach desktopowych. Okazalo sie ze
nie tylko plyty firmy MSI maja z tym problem. W zwiazku z tym zostawilem
proca ustawionego 14X166 zamiast 12,5X200. Bedzie okazja to zmienie na ABITA
:-) Mimo tej niedogodnosci polecam MSI.

> czym to sie rozni od 9800PRO Excalibur? ( widzialem taka nieco
> ponizej 1200) zadna GF nie ma szans ( w tym przedziale cenowym) ? :-)

Mysle ze firma nie ma tu wielkiego znaczenia. Ja okazyjnie nabylem cos
takiego:
jestem zadowolony :-)

pzdr.
trzmiel