Win XP, Audigy i Dolby Didital

Autor: LeHardi <lehardi_at_tonieadres.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 20:10:49 MET DST

Witam!

Czy ktoś z Was zetknął się takim oto problemem: dźwięk DD jest w Windows
XP odtwarzany nieprawidłowo? Problem występuje np. wtedy gdy oglądając
film DVD skieruję dźwięk na SPDIF. Wówczas dźwięk rwie się, przerywa -
następuje utrata płynności odtwarzania filmu. Wydaje mi się, że problem
tkwi w sterownikach (mam najnowsze) jako że, zainstalowanie oryginalnych
sterów z płytki dołączonej do sprzętu skutkuje zupełnie normalnym
dźwiękiem! Również w Windows 98 SE wszystko jest OK. Jeżeli więc jest to
wina sterowników, to jakiej ich wersji powinienem używać - próbowałem
wersji z lata 2003, ale to nic nie zmienia. Niestety nie bardzo mi się
uśmiecha używanie tych najstarszych, ponieważ pochodzą z 2001 r i są to
sterowniki nie dla XP a dla Windows 2000 (nie działają np. SoundFonty).
Czy rzeczywiście problemem są sterowniki? Gdzi mozna znaleźć
starsze/alternatywne ich wersje?

Pozdrawiam

--
LeHardi