Re: kupowanie kompa

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 19:51:14 MET DST

In news:c9l3nh$30oj$1@news.atman.pl,
Mrqs <globi@parampapolbox.com> typed:
> Użytkownik "trzmiel" <trzmielNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości

> Dzieki. Klopot w tym, ze kasa ze starego kompa idzie na co innego i
> nie moge dolozyc.... faktycznie zasilacz chyba bede musial zmienic a
> chlodzenie mam wodne, wiec mysle, ze wystarczy i na cos szybszego,
> choc pewnosci nie mam.

OK, sprobujmy to podliczyc:
Plyta np MSI KT6 Delta SR - 300PLN
Procesor Barton 2500+ - ok 360PLN
Pamięc 512 MB DDR 400 np Kingmax (wieczysta gwarancja) - ok 480PLN
za ok 1200PLN kupisz Radeona 9800PRO (poszukaj na allegro)
jak chcesz tansza karte to moze za 900PLN Radeon 9800SE Powercolora z
gwarancja odblokowania 8 potokow (tez poszukaj na allegro) - czyli kreci sie
na 9800PRO
i zostanie jeszcze 230PLN na zasilacz.

pzdr.
trzmiel