Re: Właściwości paska zadań.

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 19:12:15 MET DST

> na pewno pomoże jak kupisz nowy dysk twardy, w końcu to grupa o sprzęcie,
> więc jedynie takie rozwiązanie sprzętowe przychodzi mi do głowy

tak mysle wlasnie nad sprzetowym rozwiazaniem problemu "niechcianych" stron
i przychodzi mi do glowy tylko jeden skuteczny sposob: bede sprzedawal
sprzetowy pakiet anty-xxx:) ... w pakiecie znajduja sie kombinerki, ktore
bez problemu poradza sobie z kazdym kablem, ktory laczy nas z internetem:))
po odlaczeniu od internetu problem znika:)