Re: Właściwości paska zadań.

Autor: Andrzej_K <nie_podaje_at_no.spam.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 18:54:18 MET DST

User "Dokto" <dokto na spam@poczta.onet.pl> napisał(a)
 w news'ie: news:c9kvcr$69g$1@news.onet.pl

> We właściwościach paska zadań =>później dostosuj mam zadań mam jakies
> strony erotyczne.
> Jakie je wykasowac.Siedze juz drugi dzien i nie moge

Jeśli to nie wina zasilacza to może HDD ma
badsektory?. Jeśli nie to, to może coś z
kartą graficzną, a jeśli nic z tych rzeczy to udaj
się *na odpowiednią grupę* np:
alt.pl.comp.windowsxp (?) (jaki masz system?)
Na *odpowiedniej* grupie najpierw przeczytaj
już istniejące wątki, a napewno znajdziesz
gotową odpowiedź.

> Pomozcie

Pomogłem?. ;-)

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Człowiek z jednym zegarkiem zawsze wie która jest godzina,