Nagrywarka DVD

Autor: Zbychu <zbimar_at_poczta.wp.beztego.pl.invalid>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 20:24:20 MET DST

Witam
Czytałem sporo postów o nagrywarkach, a jednak zapytam. Chcę kupić
nagrywarkę DVD. Nie zależy mi na prędkości a na jakości nagraywania i
odczytu. Przykład: moja stara nagrywarka CD potrafi odczytać bezbłędnie
płyta CD audio czego nie potrafi nowy odtwarzacz DVD (podobno b.dobry)
Chciałbym taką nagrywarkę, która potrafiłaby nagrywać dobrze (podejrzewam że
jest tak jak przy CD, że niektóre robią więcej a niektóre mniej błędów, a
potem korekcja może nie poradzić)w obydwu formatach DVD oraz CD i dobrze
odczytywała płyty (chociaż tak jak moja stara nagrywarka CD).

--
Zbychu
------