Re: Minimalne wymagania

Autor: Dawid <deja_at_csk.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 17:36:43 MET DST

Użytkownik "N0bi" <datasinkWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:0b00.00000713.40bdf103@newsgate.onet.pl...

Czy np. konfiguracja typu
> Celeron 300, 128 RAM i karta 4/8MB wystarczy?
> Jaka jest Wasza opinia na ten temat?

Tak sobie mysle ze nie starczy wiem ze pcetki z 350mhz juz z niektorymi
divixami mialy problemy a karta 8mb to troche za malo:(
Z drugiej strony widzialem laptoKa 166mhz ktory odtwarzal divixy wiec cuda
sie zdarzaja...
Radze jednak jesli nie lubisz i nie umiesz sie grzebac w systemach
operacyjnych poszukac czegos troszeczke szybszego a jesli chodzi o filmy to
nie maja one zbyt wielu wymagan. Wydaje mi sie ze cos w stylu 400-500mhz
16mb Nvidia i bedzie git.