Re: FlashDrive ??

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 17:05:24 MET DST

> pod warunkiem ze ma pare giga, bo na 256 nic nie wsadzisz. ja uzywam jako
> przenosnej dyskietki 40GB dysku w kieszeni usb 2.0 i to dopiero spelnia
> swoja role jak trzeba ;-)

hmm...tez nad tym myslalem, ale nie bylem pewny dzialania takiej kieszeni
tzn. czy wystarczy podlaczyc pod USB bez zadnych sterownikow i dysk bedzie
widoczny jak kazdy inny w obudowie. Wydaje mi sie ze skoro kieszen jest na
USB to moze tak wlasnie dziala jak FlashDrive. Napisz cos wiecej o tym jak
to u ciebie wyglada w uzyciu. Moze jednak kupie wlasnie taka kieszen. Jaka
bys polecil?
Ja mam do wyboru HDD/CD 5,25" USB 2.0 701587 producent Manhattan
(plastikowa) i jakas inna aluminiowa.

dzieki za odpowiedzi
soonic

PS No wlasnie zzkoda ze te pamieci Flash o wyzszej pojemnosci sa takie
drogie, male, zgrabne w sam raz.