Re: Monitor 17" jeszcze raz

Autor: mixxos <mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 16:47:45 MET DST

Grzegorz Rózanski napisal(a):

> No i wlasnie o to mi chodzi, zeby ktos mi wlasnie powiedzial,
> ktory model jest nowszy, bo pewnie przez to lepszy. No wiec MB czy
> DF? :)

 tak przegladalem jeszcze ta witryne komputronika
i chyba tak
750tki dfx przeszly na 790df (3,5,7)
a 750mb i 760mb na 790mb
a na ile sa lepsze to hmmm - moze zmienili, odnowili tylko obudowy ;)
a moze cos tam poprawili -ceny podobne
-poczytaj sobie jeszcze recenzje poszczegolnych modeli tam na tej stronie -oczywiscie na ile one
sa rzetelne to nie wiem
jednak jesli chodzi o samsungi (te wyzsze modele) to sa bardzo chwalone, takze tutaj na grupie
pl.pecet

--
mixxos