Re: Problemy z radeonem 9500 od Sapphire

Autor: Cubol <cubol_at__nospam.poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 13:20:44 MET DST

No to jeśli odpalałeś na innych kompach tą kartę i to samo się dzieje (teraz
doczytałem to w Twoim pierwszym poście) to może podaczas
wymontowywania/wkladania uszkodzona została karta. Czasem nawet wystarczy
(niestety sam to kiedyś miałem) "wyładowanie" z ładunku jaki Ci się zebrał
na rękach lub ubraniu. Jak mówię sam tak kiedyś załatwiłem kartę (komp się
wcale nie odpalił, karta zdechła na amen). Od tego czasu zawsze macam ;) po
czymś metalowym zanim włożę ręce do kompa.

Pozdr

Cubol