Do naprawiajacych płyty główne

Autor: Sławek J <slawektepsaniecierpiespamu_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 12:59:21 MET DST

Witajcie ,jest sobie taka plyta slynna zreszta K7s5a.Podzcas szybkiego (o
wiele za szybkiego )demontowania radiatora zapinka sciela element
elektroniczny RN14 znajdujacy sie pod lewym zaczepem obudowy procka
,wertowalem archiwum ale chyba jestem pierwszy kto o to pyta -co to za
element ?z tego co sie zorientowalem bedzie to poczworny rezystor o wartosci
100 ohm ,ale pewien nie jestem .moze mial ktos do czynienia z tym samym
problemem?na plyte moge machnac reka bo wiele warta nie jest ,ale noz
widelec uda sie ja zregenerowac bo dzielnie chodzila prawie 3 lata i nic
sie z nia nie dzialo ,a ile prockow na niej sprawdzalem to wie tylko ja i
ona ot taka robocza plyta ,ale sentyment pozostal
Slawek