Re: pomoc w wyborze laptopa

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_vqrn.arg.cy>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 01:00:17 MET DST

Proces Polo <polo@ds.pg.gda.pl> zwrócił błąd:
> Użytkownik "Saiko Kila" <fnvxbxvyn@vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości
>
> no a ja sie milo rozczarowalem w tym wzgledzie. kupilem tzw.open box w
> stanach toshiby i padla mi w polsce zupelnie, ale zarejetsrowalem gwarancje
> na necie i w autoryzowanym serwsie wymienili mi cala plyte glowna w ramach
> gwarancji. wprawdzie trwalo to miesiac ale i tak bylem mile zaskoczony.

To gratulacje! Nic, tylko polecac Toshibe. Szkoda, ze nowe tanie Toshiby
nie sa takie fajne jak kiedys... Czy ten Open Box mial jakies usterki od
razu po zakupie (nie licze zadrapan i innych sladow uzycia)?

Pzdr.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: ROT13 -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze