Re: [lame again] fsb, procek i pamięć..

Autor: Merlin <merlin0[NOSPAM>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 00:40:18 MET DST

Meetom wrote:
> To ograniczenie płyty??
> W/g specyfikacji obsługuje FSB do 400Mhz włącznie. Tak jak i obsługuje
> 400Mhz RAM.

Płyta rozpoznaje automatycznie FSB z jakim pracuje procek i pozwala
poruszac sie z FSB tylko w zakresie do nastepnego skoku. 133-165, 166-199,
200-245 . Pamiętam to z KT400 czy jakiejs tam innej i tutaj masz podobnie.
Co do zworkowania/przepalania procka to nie wiem. Nie musze tego robic bo
mam rozblokowany fabrycznie + NForce2 :) Na VIA jest tez problem że nie
masz zablokowanego PCI iAGP. Nie wiem czy tak jest na wszystkich VIA.
Pamiętaj że najwiekszą wydajnośc osiągniesz jak procek i pamięć pracuje
synchronicznie. więc na razie ustaw pamięć na 266. Porób sobie jakies
testy porównawcze co bys sie utwierdził w takim przekonaniu :)

--
pozdrawiam
Merlin